影片

電子入則不是夢 - ESH上線喇!

【電子入則不是夢 - ESH上線喇!】

早前同大家預告過,電子入則不是夢!呢一刻,我阿標想同各位業界朋友宣佈,由今日起,大家可以經「電子資料呈交及處理系統Electronic Submission Hub」(ESH)上網呈交圖則喇!

ESH作為接收及處理根據《建築物條例》呈交建築圖則及相關申請嘅數碼平台,喺現時紙本形式以外提供多一個選項!ESH會分三個階段推出,現階段先接受無須跨部門轉介涉及地面之上建築工程嘅結構圖則(改動及加建工程除外),嚟緊第二階段將於2023年推出,範圍擴展至須轉交工務部門嘅建築圖則,而第三階段將於2025年第二季推出,範圍擴展至所有種類嘅圖則!

今次阿標請嚟幾位有份參與是次項目嘅屋宇署同事,率先同大家講吓開發ESH嘅初心及願景,等大家對ESH有更深入嘅了解!

嚟緊ESH會陸續開放更多功能,想知多啲ESH嘅最新消息,記得留意我哋專頁啦!

電子資料呈交及處理系統︰ https://bit.ly/3suK9Od

#ESH #ElectronicSubmissionHub #電子資料呈交及處理系統 #電子入則不是夢 #屋宇署 #BuildingsDepartment #BD